Eredmények » Országos hírű központi ügyfélszolgálat kialakítása
Polgármester az ügyfélszolgálaton

Országos hírű központi ügyfélszolgálat kialakítása

Olvasási idő: perc

Ezernyi helyre, napokon keresztül sorba állva lehetett Ózdon is ügyet intézni, mint más városokban. Sok helyen a körülmények sem voltak ügyfélbarátnak nevezhetők. Elsőként mi jártunk elől jó példával, így a Polgármesteri Hivatal és az önkormányzati intézményrendszer ügyeit vittük be az akkor alakuló ÓKÜSZ-be. Ezután egyesével felkerestük a közmű szolgáltatókat, hogy csatlakozzanak, és mindenkinek ingyen biztosítjuk a helyet, kizárólag a lakosság érdekeit szemelőtt tartva. Mára teljes a kör: MVM – áram- és gáz ügyek, ÉRV – víz ügyek, BMH – hulladékkezelés, Távhő – melegvíz, fűtés, Posta, Ózdinvest Kft. – lakás ügyek, ÓTSZEGYII – szociális ügyintézés. Egy ügyféltérben, korszerű hívóberendezés segítségével könnyedén intézheti Ózdon ügyeit, országos szinten is egyedülálló módon! Ózd az élen jár!

Legfrissebbek

Probléma bejelentése: honlap@ozd.hu
Készült a DÁP Design System felhsználásával badge

Copyright © 2025 Ózd Város Önkormányzata. Minden jog fenntartva.